کربلایی مهدی امیدی مقدم

کربلایی مهدی امیدی مقدم

تارنمای اختصاصی دانلود مولودی،شور،روضه،زمینه،واحد
کربلایی مهدی امیدی مقدم

کربلایی مهدی امیدی مقدم

تارنمای اختصاصی دانلود مولودی،شور،روضه،زمینه،واحد

مراسم شب چهارم محرم95(روضه دوطفلان حضرت زینب(ع)

برای دانلود کامل مراسم شب چهارم محرم95 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 مناجات با امام حسین(ع)(شکر خدا زهرا دوباره رزق این نوکر نوشت)کربلایی مهدی امیدی مقدم

روضه دوطفلان حضرت زینب(ع)کربلایی مهدی امیدی مقدم

زمینه( من هدیه دارم برات برادر)کربلایی مهدی امیدی مقدم

شور زیبای امام حسین(ع)(مس و دلو با عشق تو آقا زر میکنم)کربلایی مهدی امیدی مقدم

واحد سنگین(بزار داداش سربلند باشم)کربلایی مهدی امیدی مقدم

واحد شلاقی (از کودکی هستم آقا غلام تو)کربلایی مهدی امیدی مقدم

شور فوق العاده (من کیو دارم به جز تو)کربلایی مهدی امیدی مقدم

شعر پایانی حضرت علی(ع)(میان بزم خراباتیان قراری نیست)کربلایی مهدی امیدی مقدم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.